Årets första julkänsla

Ja, tro det eller ej men jag har äntligen (som om någon gått och väntat på det?) fått en julkänsla, jag längtar praktiskt taget efter mera snö (kramsnö) och julen! :) Haha, jag som varje dag till idag..eller kanske det började igår när syrran spelade julmusik..verkligen helst ville hoppa över vintern och få sommar igen, på en gång. Men nej, inte nu, jag vill ha vinter, i alla fall ett tag sen kan gärna sommarn komma igen. Men jag har blivit sådär jul-lycklig, snart ska man iväg och shoppa massa julklappar och pynta hemmet med massa julstuff. Man får en sån gemenskap under julen, undrar varför det är så men det är ju så mysigt! :D Julbak, julpyssel, slå in presenter, snöbollskrig, julmarknader... :)

På tal om ingenting, idag är det näst sista dansträningen innan uppvisningen den 2/12..och då är det redan december..första advent helgen till och med..faaan vad tiden flyger iväg! Men kul kommer vi ha, det är en sak som är säker! ;D

På lördag gifter det sig.. Mamma och Hasse. :) Prövade kläderna jag ska ha på mig igår.. :) Det kommer bli så trevligt och fint och..bra! :P Min mamma kommer vara så vacker. :) Fast det är hon ju alltid enligt mig.

Skriver kanske senare.. Morsning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0