Senare samma dag..

Hej igen!

Här kommer en liten sammanfattning av utställningen på Edviks Konsthall..
Jag kommer dit, det är så mycket folk att man knappt kan se väggarna, nej, där överdrev jag väl en smula men det var mycket folk där iaf.. mediafolk såklart :P Så pass mycket att efter endast 5 min behövde man gå ut igen för att det blev så outhärdligt varmt! Men i alla fall.. strax efter att jag hunnit in genom dörrarna springer anna fram till mig och säger att jag sitter där uppe på väggen! Hennes bilder kom med som hon tog på mig! :)
Haha, jag kan väl tänka mig att den varningen behövdes, tänk om jag gått upp och sen bara fanns dem där! Vilken chock! Men bilderna som hon tog blev faktiskt riktigt bra :)

Mina bilder kom inte med, tyvärr :( treornas foton var ju såklart prioriterade först men mina bilder med temat känslor och NT-show bilderna.. ja, vissa blev ju faktiskt riktigt bra men aja, nästa år ska bilder av mig finnas på väggarna :) Det ska jag se till! Hihi, projektarbetet kmr ju också att finnas där, som alla mediatreor ställer ut varje år.
Btw var vissa bilder av treor riktigt jävla najs, blir så jävla avundsjuk, vill också va så profsig som dem på att fotografera! Men men är väl profsig på nått annat isället.. :P Like what?!!?

Aja, nu har jag också fixat det sista på hemsidan som hunnit fixas, resten får va som det är :P
Nu ska jag dra hem och..eh..plugga..

"..and really bad eggs.., drick up my erties yoho!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0