Min lediga dag

Tjabba!
Idag är det "min lediga dag" på denna vecka från allt plugg.. :)
Har ingenting tills imorn, skönt.. :)
I helgen dock måste jag plugga igen.. har naturkunsakpsprov på måndag..blä, bara elakt att lägga prov på måndagar! HATE IT! Har ett till nästa måndag..Fast då i mediekunskap..


Btw, filmen jättebraaa :D Men det visste jag att det skulle vara, tycker man om 1:an och 2:an tycker man om 3:an också, oavsett.. Den har konstigt nog fått dålig kritik av tidningar men det är struntprat.. de skriver att den är för babblig med för mycket på en gång typ.. men wtf det ska ju hända nya saker så att det händer nått hela tiden, det är ju bra!  I trean var det också mer humor, shit, höll på att garva på mig vissa gånger alltså..ska inte berätta nått, ni får se själva ;D Jag kan ju bara rekomendera den, gå och se den nu om du sett ettan och tvåan och gillar dom!


Juste, jag hade beslutsångest in i det sista men ja, jag kom dit as Captain Jack Sparrow ;D
Så snygg jag va asså! hihi Men gud så jobbigt att ha allt det där på sig i flera timmar.. :P
Folk stirrade ju som få..men jag gillade faktiskt uppmärksamheten, haha men det var ju många fler som var pirater som var där :) Lite roligt var det iaf när en tjej ville ta kort på mig när alla var på väg därifrån, hon tyckte att jag var så fin och självklart fick hon det ;D Ni ska också få se, bilder kommer :)


Snacka om att jag var trött på på onsdagen, speciellt på morgonen, då jag bara hade hunnit med 3 timmars sömn, filmen varade i 2h och 50 min och började ju tolv.. *snark* haha men vad gör inte ett stort fan till Pirates of the Caribbean.. ha, allt :)


Jag lovade bilder från filmfesten då jag också var utklädd till honom.. här kommer en sådann, då vet ni ungefär hur jag såg ut i helgen, var lite bättre sminkad i helgen och hade inte lösskägget på mig (som så fort jag öppnade käften ramlade av!) och hade inte heller ögonen på mig (hör till film 2 som vi kollade på under filmfesten) :)


 

image11image12
I'm Captain Jack Sparow, is heavy? ;D


Det var lite jobbigt att sitta på en cykel med allt men det gick också bra, sabina kan ju allt ;P
David och jag blev ju tvungna att cykla till stationen för bussarna gick bara en gång i timmen..
Vi ställde cyklarna bredvid varandra och låste. Igår efter plugget när jag skulle vara duktig och cykla hem med ena cykeln (tänkte ta den andra idag) var en redan stulen! Den andra stod kvar, (den fulaste) och låset var borta. Snacka besviken man blir, dom stod där från elva på kvällen till typ två dagen efter..i lite mer än ett halvt dygn! GOD! Som morsan sa, någon var desperat som kom med nattbussen... Nej, men skämt och sido, inget roligt alls..
Aja, nu vet man att man inte kan ställe en cykel där över en natt iaf..


För att utnyttja min lediga dag fullt ut tänkte jag nu gå och sätta mig framför tv:n och inte göra ett skit! :)


P.s.  Idag: Precis 2 veckor kvar! :D
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0