Klänning och pumps

Tjolahopp!

Igår var det tisdag och jag var kvar i skolan till klockan 7 God Damn!
Så blir det när man har för mycket och göra och för lite tid..
Idag är det onsdag och jag har mycket att göra som vanligt..
I morgon är det två prov för mig, mediekunskap och historia.. =/ Dessutom är det multimedia redovisning och vi som inte är klara med vår hemsida ännu! :O Ska iof pilla på den under lunchen och hoppas på att det mesta blir klart.. Efter v.22 kommer den ligga på www.rudbeck.se/media :) Gå in då och kolla vettja! Det är en hemsida om accessoarer av Sabina, Malin och Therese..
I eftermiddag är det också utställning på edsvik.. Be there..


Nu börjar min lektion..
Vi hörs senare.. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0