I'm a Pirate! Arrgg!

Arrgg!
Inatt är det världspremiär på Pirates of the Caribbean - At World's End :D
Har balkongplats tillsammans med David, andra raden i mitten på Rigoletto :D (Var tidigt och reserverade biljetter)
Klockan 23:59 börjar den, weeii :)

Kan dock inte bestämma mig om jag ska vara utklädd eller ej :P
Borde ju vara det tycker jag.. Köpte ju ändå tillbehör till Jack Sparrow-outfiten till filmfesten i skolan.. Som jag borde utnyttja.. :P Onödigt att köpa något som man bara använder vid ett tillfälle.. Kan lägga upp bilder från filmfesten så får ni se hur jag såg ut as Capten Jack Sparrow.. jag tyckte att jag var snygg iaf.. ;D Jag var iaf så pass snygg att jag vann priset för snyggaste förklädnaden ;D Jag vann två biobiljetter, och för dem ska jag såklart gå på trean inatt :)

Nu börjar min lektion... Första faktiskt (Sovmorron) :))
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Evie

sabina!, jag har bytt blogg. du hittar mig från och med nu på http://evie.tjejsajten.se
:)

2007-05-22 @ 23:03:12
URL: http://evie.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0