God morgon

Hej svejs och god morgon!

Tänkte bara berätta om min helg.. :)
I fredags var jag hos en tjejkompis och grillade med några vänner och förade :)
Senare drog några av oss vidare till puben, Kung Karl.. och där hade vi roligt :) hehe
I lördags tog jag bara det lugnt med David och svullade.. as usual :P
Och igår firade jag min lillasyster med släkt som fyller 12 barre idag ;P stor tjej, hihi
Även mamma fick ju blommor och liten present :) Morsdag!
Nästan alla som kom stannade också och grillade, mys :)

Eftersom att jag har prov idag fick jag sitta uppe inatt och plugga.. =/ Blä
Det typiska är att det är sista provet inom naturkunskapen och om jag får vg på det får jag vg i kursen..
men jag vet inte riktigt om jag pluggat så pass mkt.. =/ ska fortsätta på lunchen..

Men det var väl allt!
Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0