Gaddning den 14 Juni då.. :)

Var ju i tisdags på söder på House of Pain med pappsen och kollade på när han bygger ut sin Led Zeppelin tatuering.. den blir jättefin :) De är ju proffs där, snacka om bra konstnärer! Blev verkligen imponerad! 
Jag beställde även tatueringstid till mig själv, "pappas kort" :P 
Fick tid den 14 Juni tillsammans med syrran..längtaar :D hihi 
Som jag tidigare nämnt blir det nog en fjäril i nacken men man vet ju aldrig, kanske ändrar mig i sista stund, har ju sett många andra fina också..

Just nu har jag lunchrast..seegt..
Senare har jag dansträning.. sista innan uppvisningen på lördag.. *pirrigt*
Jag har också hittat två biljetter till Justin Timberlake konserten i sommar i Globen på tradera, jag har efter alla omständigheter bestämt att jag bara ska ha dom! 
Jag har letat och försökt få tag i biljetter hur länge som helst! Jag bara ska dit!
Auktionen går ut den 20:e kl: 00.40, jobbig tid men vad gör man inte :D (Håll tummarna för mig att jag får dom!)

Det var väl allt.. :) Vi hörs, Morsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0