Efter idag..

Efter idag är det freedom som gäller, ja i alla fall fram tills skolan börjar igen efter sommarn.. för det gör det för vissa fortfarande..like me.. tyvärr =/ men har en känsla av att sista året också kommer att gå fort förbi.. :) 

Kan inte fatta det, slutar om en vecka! Det är ju fan ingenting! och idag hade jag mina sista två prov och min sista redovisning.. ingenting mer nu! Känns så jävla bra, proven och redovisningen kändes jättebra btw, jag som hade sån ångest.. but I made it to the final! Så jävla sköönt! :D Ingenting kvar! Jag blev ju bara lyckligare av det, att komma hem, av med kläderna, på med mjukisarna.. och bara.. njuta av att vara "ledig".. :) Det är livet på en pinne, som morsan brukar säga.. :)

Nu är det bara att gå runt och lalla i skolan de sista dagana.. nästa vecka är det två dagar.. sen ledig igen på onsdagen och SEN.. skolavslutning! SUMMER 2007 BEGINS :D

Är inte alls avis på treorna som springer ut dagen efter.. INTE ALLS! Kan verkligen föreställa mig känslan men jag inte beskriva den.. Men min tid kommer den med och då får jag uppleva den.. Längtar.. :) Låt året gå fort!

Något annat som också är jävligt roligt och som gjort mig extra lycklig är att jag gick ner till posten idag för att hämta ut något som kommit till mig..när jag fick kuveret i handen fattade jag direk, jag slet upp det och såg dom.. Justin Timberlake biljetterna ..jag hade dom i min hand, nu är det spikat, jag ska verkligen dit! Kan fortfarande inte fatta det, kunde inte sluta le på ett bra tag.. mina "bussvänner" trodde väl att det var något fel på mig men vafan, I was so damn happy! Kunde bara inte ta ner flinet.. :)

Ibland kan jag verkligen hata, eller i alla fall inte orka med vissa dagar i mitt liv, jag vill bara hänga mig t.ex. när det är mycket plugg och grejer.. men nu förstår jag att det är sådanna stunder som idag som får mig att verkligen inse att det är värt det, jag bara älskar mitt liv ibland! :) haha

Läste en artikel idag i min nyinköpta pause tidning.. såklart handlade artikeln om Johnny Depp.. jag gillade verkligen ingressen "Han är den skådespelare i Hollywood som förmodligen är minst Hollywood av alla. Och just nu är han den som egenhändigt räddar filmindustrin undan ekonomiskt ras.." Av Johanna Juntunen
Det är bra so, so true.. :) 

"Med en hatt med slokande brätte, trasig läderjacka, berlocker i läderremmar runt halsen, ser Johnny Depp ut som att han tar det här med att reclaima piratmodet på största allvar. När jag påpekar det ler han skälmskt och jo då, mellan läpparna glimmar guldtänderna från hans rollfigur, Jack Sparrow. " Charmigt värre.. :)

Får inte glömma att Gratulera Mr Depp heller den 8:e, han fyller ju 44 då för bubblan ;P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0