1 månad kvar!

Nu är det nära!
Idag är det exakt en månad kvar till skolavslutningen, kan inte fatta det! :P Nedräkning i kalendern..
Var det varmt igår eller var det varm, gud vad skönt, låg ju och solade på altan heela dan typ.. :)
Kan det inte vara så jämt!
Btw, i torsdags var jag och hämtade min nya mobil.. :)
Nokia 7390, rosa/beige, den är jättesöt! och så har den ju en sån bra kamera..3 megapixel.. :)
Och ni vet ju hur det är att ha en ny mobil, kan inte hålla tassarna borta. :P


image2
image4
Se och njut.. :)
På torsdag är det sista dagen att dansa innan uppvisningen på lördag klockan 13.00! Kulit.. :) Önska mig lycka till!
Shit, det har ju gått jättefort ju, kmr sakna dansen extra mkt denna somarn känns det som. För er som inte vet är jag inne på mitt 8:e dansår.. Ändå är jag lika nervös inför att stå på scen, konstigt va.. :)
Aja, nu ska jag fortsätta med att skriva ett uppslag i en tidning.. (i skolan)
Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0