Thanks god it's friday..

Jahapp. då var det fredag igen, den sista fredagen i tvåan :) Känns rätt bra alltså!
Bara 6 dagar kvar nu.. :)

Ikväll är det final av Talang 2007 kockan åtta! Måste se..det är faktiskt roligt :P Har bara sett ett fåtal program men ett som gjorde att jag fastnade för hela programmet var när en kille på 12 år upträdde.. han dansade streetdance och såkallat poppade, jag har aldrig i mitt 18 åriga eller 8 åriga dansliv sett något likande! Vill också lära mig det. Så jävla coolt! Och killen har bara dansa i 3 år och just popping i bara 1 och ett halvt! Den där killen har talang alltså! Jag rös i hela kroppen när jag såg framträdandet, han var så jävla grym, hoppas verkligen på honom ikväll.. :) "Baby Bang" :) Om han inte vinner eller är väldigt nära blir jag så besviken!
Gå in och kolla på tv4.se vettja, ni kommer hålla med mig! Speciellt om ni är dansare själva.

Jag skrev fel igår föresten, det är ju den 9:e Johnny fyller 44 ;D Dum jag var.. :P

image13

Nu kommer pizzan.. eller salladen för mig då :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0