Monday morning.. and 3 hours of sleep..

Egentligen borde jag vara på topp, jag får ju sommarlov om 4 dagar vafan!
Men jag är inte på topp, jag är inte ens på ett hyfsat bra humör.. Jag är trött och har ont i ögonen!
Om jag hade tur fick väl jag sova 3 timmar inatt.. =/

Jag är lycklig på ett eller annat sett för att jag slipper den här skiten för några veckor framöver (10 närmare bestämt) men en del av mig vill inte sluta.. En del av mig vill inte säga hejdå ännu.. Jag vill inte bli mer vuxen.. Jag vill inte ha störst ansvar och vara äldst i skolan.. Jag vill inte bara ha yngre människor runt om mig.. Blä..

Nu är tidningarna uppe i korridoren i skolan.. och nu ska vi vidare och hänga upp två uppslag i sollentuna bibliotek också.. där kommer dom hänga ett tag in på sommarlovet, gå dit och kolla vettja.. :P

En väldigt bra sak är i alla fall att det är sol! Det är sol och det kommer det att vara hela veckan, på skolavslutningen! :)

Vi hörs, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0