Min helg.

Jaa..jag drog till festen i Farsta i fredags..och gissa vad? Den var hos Akira. Akira från Floor Filler som hunden här hemma är döpt efter! Haha, det var lite roligt faktiskt, och han fick veta det också..stolt och glad blev han, hihi :) 
Men det var helt okej..senare vid 1 tiden drog jag, Marre och Simone hem till Simone och var inte hemma hos henne förrän vi 4 kanske haha.. och ja, där har vi varit hela helgen :) I lördags var vi hos Maria med flera andra brudar och b.l.a käkade pizza, spelade spel, kollade film och annat bus mitt i natten ;D

Och nu är jag hemma och väntar på att David ska komma hem från Avesta.. :)
På tisdag har vi två år btw.. <3

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0