Midsommarafton. Överskattat eller inte?

Jag vet inte vad jag ska tycka.. men det är en ganska mysig helgdag :) Blommor och en massa god mat.. Synd bara att jag inte får ta del av detta det här året.. :( För det mindre mysiga eller roliga är väl att jag får fira den själv. haha mobbad! nej, så roligt ska vi inte ha det men är ensam hemma iaf.. känns tomt men men jag är rätt säker på att jag drar till en "hemmafest" i Farsta ikväll i alla fall där några vänner ska vara.. stor villa och mycket folk. :) Det blir säkert kul.. om jag drar.. :P Bättre än att sitta här och tycka synd om sig själv i alla fall. :P

Men nog om midsommar.
Glömde att berätta en sak igår konstigt nog i mitt gigantiskt långa inlägg. Timbaland var ju med på konserten, hur kunde jag glömma skriva det! Det var ju pricken över i:et liksom! Så jävla bra, där uppehåll han publiken i ca 20 min efter Justins halva uppträdande typ. :) Många musikvideor visades på "dukarna" som för övrigt var en jävla bra grej. Dom hade ju en mera närhetseffekt och de hjälpte säkert flera av dom som satt högst upp. Kan väl gissa att Justin var ganska liten därifrån. haha I alla fall.. Timbaland fick verkligen upp en riktigt feststämning medans Justin var borta ;D Give it to me med Justin, Timbaland & Nelly Furtado , var såklart en av de videos som spelades. ;D Paarteey! Den är ju bara sååå bra :D

Hihi, men det var väl det. Nu ska jag ta något att äta till frulle.
Glad midsommar på er alla. igen! :)

P.s Här kommer lite bilder.. 


Världen
sötaste & tröttaste Harry är äntligen hemma i Rotebro hos morbror & Camilla. :)
image39

Jag & syrran på väg till tåget för att åka och tatuera oss ;P
image40 image41

I väntan inne på House Of Pain.. Ser lagom nöjd ut.
image42

Pågående gaddning.. Nej, det gjorde faktiskt inte så ont :)
image43

1. Lite kvar..
2. Nästan färdig..
3. FÄRDIG! :) Fast kanke lite otydlig på bilden. Glansigt. Vad tycks?
1. image44
2. image45
3. image46

Mickans ambigram klar. Twin :) Glansigt men visst är den snygg!
För er som inte vet vad det är kan jag förklara det.
Ett ord som man kan läsa både upp och ned från. Ibland är det också två olika ord.
Ett sånt kommer nog bli en av mina nästa. :P 
image47

Hörs sen.. Byebye.


 


Kommentarer
Postat av: Evie Storm

fan vilken tjusig!
har mickan sin på axeln eller? den var fin den med :)

2007-06-24 @ 23:10:19
URL: http://evie.tjejsajten.se
Postat av: Sabina

Thaanx Evie =)
aa precis, på skuldran =) hihi

2007-06-28 @ 13:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0