Let the sunshine in!

Det är underbart väder och jag är på strålande humör :)

Idag var det den varmaste dagen på länge! Shit vad jag har saknat det! :)
Och det blir lika fint i morgon (steka som fan inför skolavslutningen), på torsdag (skolavslutning) och på fredag (studenterna springer ut) men dock lite molnigt. :)

image23


Kom på att jag inte lagt upp en bild på min tatuering än och det är ju bara 9 dagar kvar nu! :)

image22

There it is :) Den sitter i min nacke om ett par dagar.. kan inte fatta att jag inte är nervös ännu :P Men det kommer väl det med. Den ska dock inte ha någon färg i sig och så ska jag lägga till lite detaljer så att den inte blir exakt likadan som alla andra har.. Hittade den nämnligen på google och då är det ju förutsägbart att fler bär den..tyvärr.

Hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0