And the summer holidays has begin!

Sommarlovet har börjat och allt är underbart! (?) :D
Nej, det men känns riktigt najs faktiskt.. :)

Igår firade vi det med att dra till rålis och äta och mysa lite, jag, Minna, Amanda, Sofie, Pernilla, Ellen, Revin och Simone.. :) Vi tog med oss en filt och var och en tog något att äta och lite snacks.. :P Jag och Minna hade också en vin flaska var som vi drack med jordgubbar till.. mumsi .. :) Jaa, där satt vi och bara myste, lyssnade på musik och hade himla roligt från klockan 7 till strax innan 11.. ja i alla fall, jag Minna och Amanda.. då ville vi dra vidare till någon krog.. :P De andra satt kvar..hihi

Det blev först Nivå 22 där vi kunde föra ännu mer och sen drog vi vidare till Marie Levaeu (stavn?) på Mariatorget.. :P Sen blev det hemfärd med sista tåget från stan.. En jättetrevlig och skön kväll :) Känns så konstigt att man kunde gå runt i shorts klockan 1 på kvällen utan att frysa.. det hade man garanterar gjort för mindre än en månad sen ju :P

Vi tog såklart också en massa foton igår som jag kommer lägga upp sen.. :)

Det var min dag igår :)
Idag blir det väl mer sol och bad i poolen.. :)

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0