Spikat, Spanien i 2 veckor!

Jaa så är det, följer med Simone och hennes familj! :D Blir borta mellan den 4-17 augusti i Barcelona ;D Stackars Simones bror som inte kunde följa med pga. jobbet men tur för mig, haha ;D Jag som var så inställd på att inte åka nånstans eller så den här sommarn och så komemr hon från ingenstans som en ängel och frågar "Sabina, du vill inte hänga med till Spanien?" Haha, först var det väl skoj men vafan hennes päron kräver bara 500:- till flygstolen och så behöve jag fickpengar och matpengar som jag fick låna av killen..Perfekt! :D Så glad! Det kommer bli så galet kul! :D Men det typiska är ju att Diana och Roxanna precis har kommit hem då, 4 dagar innan jag ska åka..drygt... :(  Men det har ju varit borta ifrån mig så..Fast vi tajmar ju inte varandra särskilt bra.. :( Kommer sakna alla och det värsta av allt är att plugget börjar efter 5 dagar när jag kommit hem...Palla!

Aja, ska träffa Diana ikväll föresten, väntar bara på hennes samtal så ska jag springa dit och vara med henne innan hon ska träffa Robin :D Hon drar ju imorn igen, tidigt.. till Gotland..och blir borta i ca en vecka igen.. Blä! Tråkigt att inte ha henne här.. :( <3

Här kommer bilder från grillpartyt btw ;D
Och ja, mina fingrar mår väl helt okej idag, nu har jag iaf en fyllehistoria att dra! Eller hur? ;P


1.   2.   3.  

4.   5.   6.   

7.   8.   9.  


1. Mitt sångnummer med Gwen Stefani - Sweet escape! Haha! 2. Martina och Minna, sötisar !
3. Denise och Martina dansar loss! 4. Min älskling och jag, kastrull? haha 
5.
 Denise är go och glá! :) 6. Sara och jag :) 7. Är man med i leken får man leken tåla :P 
8.
 Scch, Don't tell anyone ;D 9. Och så var det roliga slut, haha, aj!


Nej, nu snart ringer väl Diana :) Ååh, vi har så mkt att prata om! Tycker inte om att vara borta från bästa vänner, nu får man ju berätta vad man gjort sen hon varit borta, en dag i taget.., hehe (; 

P.s Jag har ju klippt lugg! Gjorde det själv innan jag drog på ferren i tisdags ;D Blev ganska nöjd. Vad tycks? D.s

Blogg you later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0