Måndag..eller är det tisdag?

Det var det första som jag låg och funderade på i sängen när jag vaknade i morse.. Och det är det bästa med att ha sommarlov, att tappa räkningen på dagarna och inte veta vilket datum det är.. :) Am I right?

En annan grej som också är rätt bra är sol och det har ju vi svenskar ganska bra erfarenhet av..när det gäller dagar utan sol vill säga. Usch vad trkigt väder det har varit hittils. I början av lovet var det suveränt, stekhett i en vecka minst men nu får man glädja sig åt om man slipper regn! Idag har solen dock varit framme och jag tog snabbt chansen att försöka få tillbaka min färg på kroppen som håller på att försvinna. Dock inga resultat vad jag ser, tyvärr. :( Måste hålla på flera dagar i rad..men kan den förbannade solen stanna nu då för en gång skull så att jag kan få tillbaka min fina bränna!

Det var lite tankar kring sommaren. Nu ska jag gå och möta Elin vid bussen, vi hörs! ;)


Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0