Headache.

Här sitter jag med en fruktansvärd huvudvärk och funderar på om det inte vore bättre att gå och lägga sig istället, maybe.. Anyway.. träffade Roxanna och Diana en stund tidigare idag, det var mys :) och när jag och Roxanna sagt hejdå till Diana *snyft* så drog vi till Kom, jag var sugen på naturgodis.. och det blev det.. :) Majschips som är chilikryddade och älskade chilinötter såklart, yummi :D Det blev mitt sällskap till nio-filmen.. Höst i New York, rätt bra. :) Någon underbar själ här hemma har också köpt körsbär, det var länge sen man åt.. så det sitter jag och äter nu.. så himla gott :)

Btw, har färgat ögonfransarna och ögonbrynen idag.. så man slipper fylla i dom varje dag :P Ja, iaf ögonbrynen, ögonfransarna fick ingen större skillnad och man vill ju alltid ha lite volym också och det får man inte av ögonfransfärg :P Kan ingen inte hitta på ngt sånt, 40-dagars mascara som både ger färg och volym utan att kladda, som sitter perfekt tills den försvinner, den skulle jag köpa! ;P Jag kanske ska bli försäljare, lät ju rätt bra, haha. Är iaf säker på att fler skulle köpa den också.. Menmen..nu får man nöja sig med det man har. ;P

Nej, nu ska jag ta mitt förnuft till fånga och gå och lägga mig hoppas på att min huvudvärk går över som suttit i hela dagen.. :/

God natt!

image87
Delicious.. Great photograph also.
Bye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0