En bra dag.

Det kände jag på mig. Att det här sulle bli en bra dag. Och det blev det, en mycket bra dag..  :) Har varit och är jävligt trött bara av någon anledning.. :P Kanske ska sova middag en stund.. :P Men annars mår jag toppen! 

På dagen har jag varit inne i stan med Simone och hennes kompis Sofie.. :) hela eftermiddan typ.. från halv 2 till jaa, kom väl hem för ca en timma sen. Först var vi inne i gamla stan och köpte glass och satt vid vattnet, så mysigt :) Solen skiner ju för fullt också så då passade man ju på att sola samtidigt ;D Gud vad skönt det är att sommarvärmen är tillbaka! :) LOVE IT! Ja, sedan gick vi vidare vid vattnet mot kungsträdgården och satte oss där en stund vid fontänerna.. :) Och självklart gick vi in i några affärer också.. Extra jobbigt för mig som inte har några pengar för tillfället.. =/ Menmen..livet är hårt.
När man kom hem hade man ju så stor lust att hoppa i poolen men det blev inte så..men förmodligen kommer jag tilbringa hela morgondagen där om det blir lika underbart väder som idag. ;P Senare ska jag väl vara med killen men vet inte riktigt när..aja, det var lite om min måndag. :)

Bloggar senare eller någon annan dag.. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0