Ehh ja! Bara att skriva om allt igen då...

Okej, är nu jävlligt irriterad. Skrev ett långt inlägg som var så gott som klart, endast några bilder att lägga in och så råkar jag nudda bakåtknappen på musen och all text försvinner!! Vad är det här för jävla skitsida!? Och det går ju inte att kopiera texten här ifrån heller så man är tvungen att publicera den flera gånger för att vara säker på att inget försvinner!! Ååhh!! 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9..10... Andas..

Men då är det väl bara att börja om då..Yes!!..

Krogrundan i fredags med brudsen blev som bestämt först på Nivå 22 där vi förade ett bra tag och senare hamnade vi på 360 där vi var resten av kvällen/natten tills det stängde (03:00). Hade jättekul och det blev en jättelyckad kväll!..Ända tills vi var på väg hem. Efter tre hållplatser var vi tvugna att kliva av för att revin mådde illa (hon skulle sova hos mig och mickan) och vi kunde ju inte bara lämna henne där och åka vidare själva.. eller :P Nej, men där blev vi sittande med en illamående Revin i en timma i väntan på nästa (och sista) nattbuss. Haha, jobbigt läge :P Men men huvudsaken var ju att vi kom hem helskinnade :P När hon hade spytt klart för den natten/morgonen kunde hon gå och lägga sig i sängen och jag la en uppvärmd riskudde på hennes onda mage och då somnade hon som en stock.. :) Då äntligen kunde jag och syrran gå och lägga oss.. Klockan var då runt 6:30.. Jippi tänkte jag, hur ska jag klara av att se pigg ut på farsan bröllop om några timmar.. men det var väl ingen match för mig ;P Det gick så bra så :)

Vigseln hölls i Sigtuna i en stuga runt halv tre och efter det blev det en lyxig middag på Sigtuna Stads Hotell :) Ett femstjärnigt hotell som ligger precis vid vattnet.. En mycket vacker utsikt när man satt och käkade :) Och mycket god mat dock blir man ju inte så mätt när det är så lyxigt med 500 olika bestick, tallrikar och glas men oj vad gott det var! :) Mickan och jag var hemma lite över sju när Kicki stjussat oss. De åkte därefter vidare in till stan till Hilton hotell som farsan bokat en natt på i deras lyxigaste svit med jacuzzi i vardagsrummet, haha najs! :D

Idag har jag varit inne i staden med Roxanna. Hon köpte löshår och sedan åkte vi hit för att sy på clipsen och fika lite. Det blev  jättefint! :) Blev själv jättesugen på att köpa löshår..äkta alltså. :) Inatt eller ja, tidigt imorgon åker hon till Italien och blir borta en vecka, den bitchen! Gonna miss u! <3

Och nu sitter jag och äter nötter (naturgodis) och väntar på Anna som jag ska leka med resten av kvällen. :P
En annan rolig grej: Familjen har varit borta sen i lördags eftermiddag (två på landet och en på "hojsemester") och kommer inte hem förrän på lördag eller söndag, snacka om total frihet och vilket lugn alltså..! Njut Sabina, njut så länge du kan! haha :D Så nu äre fest här varenda dag, eh, eller inte.


Här kommer lite bilder från i fredags och lördags.


1.  2.  3.  
4.  5.  6.  
7.  8. 
9.  
10.  11.  12.

1. Brudsen på Nivå22. 
Bordet var upptaget när vi kom men de som satt där blev tvugna att flytta på sig, haha schyrre! ;D 
2.
Sis&Roxie påväg till 360. 
3. 
I den millånga kön till 360 där vi inte behövde stå specielt länge. Det gäller ju bara att flirta lite med vakterna..
Ibland älskar jag att vara tjej! ;D 
4.
 Revin och jag (?) utanför 360. ;P
5. Roxie och Mickan vet hur man rör sig. ;)
6. Revin och jag inne på 360. Försöker jag imitera en anka? =/
7. Yeah! ;D
8. Ja, man blir svettig av att dansa non-stop!
9. Citty och Bina larvar sig. ;P
10. You'r hot! ;)
11. Jag håller hårt om stången. ;P Tjockis!
12. Mickan fångar ögonblicket då stackars Revin inte mådde så bra. :P <3



1.   2. 

1.
Kicki och pappsen nygifta. :)
2. Jag och mickan inne på toaletten på hotellet. :P

Nu orkar jag inte lägga in fler bilder. Heddå!


Kommentarer
Postat av: Revin

men å så pinsamt.. denna kväll alltså :D tack för ni tog hand om mig när ja mådde som sämst! <3

2007-07-16 @ 01:27:51
URL: http://myspace.com/rejvin
Postat av: Sabina

Haha, det var så lite gumman ;D <3

2007-07-16 @ 17:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0