Dagen efter.

Ja, idag är det en "dagen efter" dag. :P Men nu mår jag bra, var hur seg som helst i morse bara. Var ju på fest igårkväll hos Bella :) Blev en lyckad kväll! I alla fall av det som jag såg innan jag och Simone drog oss hem till till henne :P Kunde inte stanna lika länge som alla andra, Simone jobbade ju idag och då måste man hem och sova lite också. ;P Kvällen började med en jättegod middag med pastasallad, kyckling och baguetter :) Yummi. Sen drack vi champagne och därefter, jaa. allt annat som vi hade att dricka, ;D haha. Blev dock liite för mycket dricka för mig igår, men bara lite. :P

Har också solat för fullt idag med syrran, typ hela förmiddan, stekare! ;D Men så jävla najs väder ju! :) Hoppas på att det blir lika bra imorn. Just nu sitter jag och lyssnar på en massa bra musik på en webbradio och snart blir det teven :P Det kommer flera filmer ikväll men har inte bestämt mig för vilken/vilka jag ska se n. Aja, ska för en gångs skull sova inatt iaf, sova tills jag vaknar, haha kommer nog ta igen några timmar både från det en och det andra. ;D Idag t.e.x var jag ju tvungen att åka från Simone rätt tidigt eftrsom att hon skulle till jobbet :P Att vakna till en väckarklocka på sommarlovet är ingen hit direkt men jag har fått göra det flera gånger faktiskt. :P (Och jag har inget sommarjobb för tillfället, då hade det ju inte varit så konstigt.)
Men men nu hade jag inte mer på hjärtat.

Over and out.



image102image103

Lite egobilder ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0