A rainy day.

Usch, vad jag hatar det här vädret! Ta mig till en annan plats! Tur att man ska till Spanien så att man får lite sol iaf denna sommar! Så jävla trött på svensk sommar!
Men men nu tänker jag inte prata om vädret.. Igår hände inte så mkt, alla vänner i princip är ju borta så jag får tillbringa tid med familjen ist.. Nej, men jag får sitta här och framför tvn, haha :P Men det kan väl vara skönt att inte göra ett smack också...eller? :P Jo ibland, men inte om det blir för mkt. Killen är ju på Åland, kommer iof hem imorn men han har varit där sen i lördags och syrran har varit hos killen, hon kom iof hem i¨morse och alla kompisar är utomlands eller på deras landställen..Så det har varit rätt tråkigt och idag kan jag inte heller hitta på nått bättre än att..inte göra ett skit.. haha. Men då kan jag iaf göra det med någon, syrran ;P

Blogg yah later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0