This is it

Okej..bloggabstinens.

Att blogga under helgerna är för mig underskattat, det skulle verkligen behövas, men då är jag upptagen..eller? Varför bloggar jag inte under helgerna? Hm, ska försöka göra det, det blir ju bara jobbigt att skriva allt jag gjort på måndagens inlägg istället.

Men men..vad har jag gjort då? Nu måste jag tänka tillbaka lite..(tääänk) Jo! I fredags tog jag det bara lugnt..var här hemma med killen.. :) Och i lördags drog vi in till väsby centrum på dan med Mickan och Sandra..blev ingen julklappsshopping för mig direkt men de hittade en del. Ja, mickan åkte tidigare och jag var tvungen och skiljas från dem när jag skulle fortsätta med bussen till Rotebro station..skulle ju på fest!
hehe kul det lät..men det skulle jag ju..och blev som vanligt så jävla stessigt och missade bussar och fick stressmage och inget att ha på sig, hann inte äta och allt det där andra..usch! Men sen kom Hasse som en räddare i nöden och stjussade mig till Simone..så jag hann äta några mackor iaf.. :) Lite kul det där..det tog typ en kvart att åka här ifrån till henne (Järfälla) fast med buss, tåg, tåg, buss skulle det ta ca en timma..! Men eftersom att jag fick stjuss var jag iaf en av de första så det kändes bra. :) Såå..vi var där, förade och Simone öppnade sina paket.. :) Jaa..förade fram till halv tio och sen bar det av till stan..först hamnade vi på Vanilla night club..tydligen något nytt ställe men där var det inte så kul så hälften drog till the Wibe typ..efter någon cider..och där har jag ju inte varit förut..schysst lokal får jag lov att säga och bra musik..men vi hade nog otur med folket i lördags..inte så många som var där faktiskt..fel dag? eller var vi lite tidiga kanske? haha, hur som helst så kände jag och Minna för att dra hem med sista tåget..och det gjorde vi.. eller jag åkte hem till min Linus såklart.. :P
Så..inte en hellyckad kväll med andra ord men så kan det ju bli ibland, hade kul hos Simone iaf.. :) <3

Och igår..ja igår gjorde jag faktiskt så mycket ingentig att jag kom på mig själv att så mycket ingenting har jag inte gjort på länge! Så skönt! Linus åkte till jobbet och jag drog hemåt..käkade frukost och sen låg jag i soffan konstant tills jag skulle åka tillbaka till honom..vid fem typ, haha nej okej duschade också men..vilken soffpotatis man kan va! Men men..vi käkade där och sen kollade vi på film och mös resten av kvällen.. :)

Alltså ingen kommer ju ändå att orka läsa allt detta..så jag skriver om denna dag i nästa inlägg. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0