that went pretty good actually..

Yees...kom hem för en stund sen, har varit i sollentuna centrum hela eftermiddagen..fick sluta tidigare idag..kvart i 3 för att vara exakt och då tänkte jag att det är väl lika bra att gå runt i sollentuna centrum och kolla efter lite julklappar..hade ju ändå inget för mig. :) Och så blev det..köpte lite smågrejer till mig själv också.. :) ..hittade jättemycket faktiskt, rätt nöjd :D speciellt men en grej som är till Linus..när jag såg den sa det bara "klick" haha "den måste han ha" tänkte jag.. :) och sånt är ju alltid skönt..så nu är det bara tre smågrejer kvar att köpa..men det flesta är fixat, skönt :D Efter det är det bara julklappsinslagningen som är kvar och det är ju nästan lika pirrigt det :) åh, vad tiden går fort, inte långt kvar nu..och ingen snö får vi heller. :( Jävla skit. Men lite jul-mysigt var det i alla fall utanför sollentuna centrum..där har det fixat en jätte-gran med belysning, som jag fotade säklart. ;D

Nu försöker jag bara få tiden att gå..ska snart iväg till min pojke och fixa i ordning lite god mat.. :)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0