Skärpning!

Åh, måste blogga oftare..varför blir det alltid så..på smålov eller helger att jag inte bloggar..så mycket har jag faktiskt inte att göra..suck. Måste skärpa mig. Skärpning, skärpning!

Sitter här med en kopp te och två skinksmörgåsar..mmm. :) Bara jag som inte tröttnat på julmaten ännu?

Så vad har jag gjort sen den..23:e..? Jaaa..jag hade julafton här med massa folk. :( Alltid lika mysigt ochalltid lika mycket kaos? Nej, jag minns våra jular faktiskt som lite lugnare men i år jävlar vad kusinerna höll igång, haha nåja..det blev en hel mysig dag iaf.. :) åkte till älsklingen senare på kvällen också och öppnade lite klappar. :) Tack för allt allihopa. Den dagen kunde inte blivit bättre. <3 eller jo..sjuk hade jag i och för sig kunnat skippa att vara..och inte är jag frisk än..nej näsan bara rinner och hostan vill aldrig ge med sig heller.. usch. :( Låt mig slippa på nyårsafton i alla fall, snälla!

Den 26:e åkte jag och syrran till farmor..farsan kom och hämtade oss vid kvart i elva på onsdags förmiddagen..tar ju en och en halvtimme dit men det kändes knappt när man pratar på. Jag, mickan, pappa, Kicki, Malte och Ludde var med..och visst, farmor och farfar blir lika glada varje gång. Och vad mysigt det var. Lika mysigt som alltid. :) Åt julbord, pratade, fikade, pratade, fikade och pratade. :) Måste träffas oftare.. Vi var hemma vid halv åtta och då drog jag till Linus igen. :)

Jaa..annars har jag inte gjort så mycket..bara varit med min älskling.. :) Det som jag gillar bäst. Igår var vi i alla fall i kista och jag hittade lite grejer.. bland annat en nyårsklänning..tror den kan bli bra. :) Hittade även en topp och lite smycken. åh, mellandagsrea rules!

Nu ska jag försöka börja plugga lite..jepp that's right...har lite grejer som ska vara klart när skolan börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0