Monday morning..

Jääsp..ville inte gå upp i morse..usch behövde nog mer än 5 timmars sömn..

Tänkte berätta lite om helgen..fredagen? Jaa den blev väl mest lugn..åkte till väsby centrum och hälsade på Linus.. :) köpte en julklapp till honom och tittade lite..sen när han slutat åkte vi hem till mig.. :) som sagt det blev en lugn kväll..
I lördags blev det mer att göra..då hade jag dansuppvisning halv fyra och det gick superbra :D (förutom att typ 7 stycken i vår grupp inte kom, besviken!) okej vi fick reda på att vi skulle ha en uppvisning i lördags rätt sent men ändå, alla sa ju typ att det kunde komma..aja..det gick rätt bra iaf.. himla kul hade vi iaf.. ;P ja och efter det var det hemåt som gällde..vi gjorde oss i ordning lite smått och sen kom Linus och Micke..vi käkade gjorde i ordning oss lite mer..och drog till Bobos..där träffade vi flera familjemedlemmar och släktingar.. :) och Görel och Sandra.. :) (Linus mammi och sis) och Sandras Fredrik..jaa, jag tycker väl att det blev en bra kväll.. den sprang iväg fort men det som varade var kul.. :) När Morbror och hans band Tomterockers spelade blev det såklart en himla show.. :) Haha, det är inte ofta jag är sist ut någonstans men fan jag tror jag var det i lördags..en av de sista i alla fall..besviken på att det stängde så tidigt..ett liksom.. Men i det stora hela var det en himla trevlig kväll med dricka och nära och kära :D Har lite bilder som kommer upp senare..

I söndags då? Jo..igår var jag rätt seg men bara seg.. som tur var, hade ju den "viktigare" dansuppvisningen då..klockan två. :) (RIM! :D) aja.. då var alla från gruppen där i alla fall :D det gick mycket bättre då enligt de flesta och det var så kul! :D Kul också att så många kunde komma och titta, t.o.m. mormor, fick tag i en biljett till henne tillslut :) Pappa var ju också där och vi pratade om att ses snart.. :) Kvällen tillbringade i princip hela familjen framför tvn..med chips, dip, julmust, pepparkakor och lussebullar :D kollade på Harry Potter och den flammande bägaren..den är bra.. :)
Bilder från dansuppvisningarna kommer senare också. :)

Nu har vi börjat jul-pynta där hemma, så fint :D Nu börjar jag seriöst längta till jullovet och julafton.. har en del klappar kvar att köpa så det måste ju också fixas.. :)

Vilken vecka är det nu då? Jo, NT-veckan! Wohoo! :D Den bästa veckan på hela skolåret! Det som inte förstår vad jag pratar om behöver inte fråga..orkar inte förklara.. :P Som sagt har det skett en del förändringar i showen och upplägget överhuvudtaget men i princip sker allt som det brukar göra.. :D Så imorse när man kom hit var skolan bombad såklart :D Och alla som trodde att det inte skulle få bli någon bombning! Blev typ lycklig när jag såg alla färgglada lappar lysa ut från dörrarna i vinterkylan imorse :D Tyvärr är dock inte hela skolan bombad, bara en del men kan lägga upp bilder på det sen så får ni se :D

Snart är det lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0