Ketchup med bröd någon?

Mmm..smarrigt. Hahavet inte hur men idag när jag, Sofie och Minna satt och snackade kom vi in på korv med bröd..och det skulle ju vara så gott och blabla..och så plötsligt fick jag minnet tillbaka!..minnet av att jag faktiskt åt korv med bröd i lördags kväll...på Bobos..:P Sandra fick pengar av sin chef och sa åt oss att gå och köpa en varsin korv..typ..eller fler? Så vi tänkte ju göra det då..en varsin och en var åt killarna..men när vi skulle beställa hade "baren" redan stängt! :P Men som vi tjatade.. eller mest Sandra, hah ;D "Inte ens en?" Men så hade dom EN korv kvar! Vilken lycka! :P Men vafan..en korv på fyra pers tänkte vi..nää..det går ju inte..tjatade lite till..men icke, de vägrade tina några fler så vi tog tre bröd med ketchup istället...eller var det fyra? usch! :P Alltså vi delade på en korv med bröd på fyra pers..lite som sista måltiden sådär..haha, nja för dagen kanske. ;D
Och ja, vi åt upp bröden.. =/

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha! Det där hade jag nästan glömt bort! :D

2007-12-04 @ 23:00:56
URL: http://shenanigans.blogg.se
Postat av: Sabina

Haha jag HADE glömt bort det, kom ju på det sen när det kom på tal ;D haha mumma!

2007-12-05 @ 12:28:04
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0