it's all right..

Sitter och gör absolut ingenting..men snart så..snart ska jag börja göra nånting..kolla upp flera praktikplatser och skriva ut fejk biljetter till en annan show..ett-showen..istället för att sitta här och vänta till tre bestämde jag och Revin oss för att gå på ett-showen istället..biljetterna är ju så löjligt lätta att göra..en vit liten lapp med typsnittet Arial, storlek 18.. typ ;D haha

Ikväll är det Idol-final! Måste kolla :P Vet fan inte vem jag vill ska vinna, gillar både Marie och Amanda..men Marie känns mer som om hon kan sjunga lite mer varierande medans Amanda showar bättre, så svåårt.. men den rätta vinner säkert. :) Huvudsaken är ju att det var dom två som gick vidare till globen.

Nu ska jag göra lite nytta...Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

aj då.. inte bra att förfalska saker..:) men hoppas idolkvällen blir bra!

2007-12-07 @ 12:52:44
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se
Postat av: Sabina

Haha nej men de märkte inget :P
Tack :)

2007-12-07 @ 16:45:14
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0