An escape from reality

Ibland tycker jag om att komma bort lite..även om det bara gäller för en stund, att stänga in sig på sitt rum fungerar ibland, men inte i längden. Och att sitta och dagdrömma är väl inte heller så populärt av allmänheten. Att komma hem till pappa däremot är ett alldeles perfekt  alternativ. Med andra ord, det var jättemysigt där igår. :) Ser alltid fram emot att komma dit. Vi borde träffas oftare tycker jag.

Pappa hämtade mickan och mig på solna station vid fyra och sen bar det av hem till honom, Kicki och småbröderna. Vi pratade som vanligt en lång stund, mest om New York eftersom att de två åker dit den andra januari, inte alls avundsjuk. Inte alls. Men syrran och jag gav i alla fall tips på grejer vi gärna skulle vilja ha där ifrån sen får man ju se vad de kommer hem med. :D Sen åt vi och efter de ännu mer prat och Kickis goda efterrätt. :) Blev en del skratt också. :P Kollade på Let's Dance och efter de stjussade pappa hem oss. Pratade också om att följa med till farmor och farfar i mellandagarna. Alltid lika kul att överaska dem. :) Hoppas på det blir av.

Idag började ju jag som sagt 12:20...trodde aldrig att de kunde vara negativt att sova för länge, har ju aldrig haft den inställningen. Men idag var det det. Jag är ju skittrött. Längtar efter lovet nu. Inte långt kvar...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0