5 days to go!

Yees! Julavslutning på fredag..börjar 9:30 slutar 11:00 :D sen är det looov i två veckor! :D jag har ju en del att göra under lovet också men sånt får man väl ta när man fortfarande pluggar..snart är det över. :)

Slutade 10:10 idag..så sköönt :) eller, inte egentligen men jag skippade den sista lektionen..hade ett stort hål och när jag väl var hemma för att duscha kände bara att..nej jag pallar inte åka tillbaka för en lektion..tar längre tid dit och tillbaka ju..så..snart ska jag åka för att 15:30 har jag tid hos ungdomsmottagningen..ska fixa nytt recept på lite piller tänkte jag. :P och efter det ska jag och syrran åka till pappa..blir middag där ikväll. :)  blir säkert lika mysigt som vanligt . :)

Ikväll är det ingen prison break, whyyy?! :'(

Imorgon börjar jag 12:20! Oh yeah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0