Tre veckor senare..

Haha, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat förrän nu! Det är ju inte klokt..men jag har ju haft annat att göra liksom :P Men idag kliade det i fingarna och jag tyckte att nej, nu var det fan i mig dags! Dags att öppna käften igen Sabina! ;P

Som sagt så var jag utanför Barcelona i två veckor med Simone och hennes family ;D kom hem den 17:e..och som ni säkert redan vet eller kan lista ut så blir ju det en jävla massa att skriva om jag ska berätta allt vi gjorde men jag kan ju i alla fall tala om att det var helt underbart :D Solade och badade nästan varje dag och åkte runt och besökte många olika vackra platser och städer :) Ja..vi gjorde allt det där man brukar göra. ;) Bilder kmr såklart senare men kan tyvärr inte lägga upp alla, haha det blir närmare 750 st ;D

En annan grej har ju hänt också..plugget har rullat igång igen..den 17e var man på plats klockan 14:00 för att bli uppropad och inleda ännu ett år på rudbeck...suck. Bra att det första jag gör när vi fick våra elevkompendier är att kolla avslutningsdatum, haha! Tur att det ändå är det sista året :D Känner mig ganska stor för en gångs skull ;P men vart tog den senare halvan av sommarlovet vägen liksom? Det bara försvann...gick ju jättefort ..men jag ska inte vara negativ..har haft en jättebra sommar! :) Kunde inte bli mycket bättre alltså :) har verkligen fått vilat ut..så nu är det bara att köra igång! Btw, har däremot fått ett superskönt första-period-schema, dock massa håltimmar och skit men sovmorron både måndag, tisag och onsdag :D Plus att jag slutar tidigt tisdagar och fredagar :) men tro mig..detta var jag värd..hade verkligen sämst scheman i tvåan..usch. Vi mediaho*or har ju däremot praktik de sista elva veckorna så man kan ju näästan säga att jag slutat plugget i vinter nångång ;P Rätt najs! Längtar så till studenten! :D

Vad har jag gjort efter det att jag kommit hem då förutom att börjat plugget? Jo..dagen efter jag kom hem träffade jag Roxanna, Diana, Emilia och Bella och myste :) Vi var hos Bella och kollade på två hyrfilmer (Se upp för dårarna och Parfymen)och badade i deras nyinköpta bubbelpool som står utomhus på baksidan...så najs. :) haha bra att jag skryter åt Bella ;D Vill också ha! Well, well...det var jättemysigt och trevligt :)


Vad händer i helgen då? Jo då blir det partaj! :D Imorn drar jag ut på krogen och på lördag ska jag på kräftskiva. :) Får se om jag orkar dricka båda dagarna..men någon gång ska ju bli den första, ha..

Nej, imorn är ju faktiskt en av de två dagar i veckan som jag faktiskt börjar 8:20 så jag får säga punkt här om jag ska palla med helgen.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0