I'm just happy that's all :)

Ja..mitt bloggande blir bara allt mer sällan...men jag har väl inte så mkt att berätta helt enkelt..men helgen blev jättelyckad iaf :) Börjar komma in i skol-rutinen nu också...vet inte om det är bra eller dåligt..haha.  

Men annars är allt bra...trallar mest runt och är allmänt lycklig :) På lördag fyller morsan år och så är det Rock&Blues festival på kvällen på Bobo's krog i sollentuna...nått som morbror har fixat..hans band ska spela, syrrans pojkväns band och tre andra gubb-band som jag kallar dem.. ska bli skitkul :) familj, vänner och annat folk.. vi skulle ändå bli över 300 pers.. blir nog jättetrevligt...

Har äntligen laddat upp bilderna från Spanien på datorn men orkar och hinner inte lägga in dom nu men det kommer, lovar, ha tålamod. ;D

Nu ska jag kila, hare gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0