Helgens äventyr

Jaha, dagen börjar med att man försover sig..skyller på Linus.. haha :P Vaknar typ tio i nio och inser att jag börjat för en halvtimme sen..ingen idé att börja stressa..om jag lyckas komma till skolan innan första lektionen är slut så får jag ändå bara vara där i typ en kvart...så jag tittar på shemat och ser att nästa lektion börjar inte förrän tjugo i ett..najs..bara att gå och lägga sig igen då. Nej, det blev inte riktigt så men fick ju gott om tid att göra mig i ordning iaf.. ;D Hatar stressiga mornar..

Kändes rätt onödigt iof att dra till plugget över huvudtaget...var där en timma för att förhoppningsvis få fortsätta skriva på ett arbete som ska vara klart på måndag..men såklart fick vi ingen tid över till det...>.< bara att göra i helgen..well, well nu ska jag till väsby centrum för att hitta en present till mor min som fyller år imorn :)

Ikväll blir det utgång och imorn blir det lite firande för morsan + Rock&Blues grejen på kvällen jag berättat om i ett tidigare inlägg..på söndag blir det väl mer åt ta-det-lugnt-hållet och plugga..mindre kul :/ men full rulle i helgen alltså..nått att göra hela tiden..kul kul :)

Men nu måste jag dra!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0