Bussträngseln

åh vad jag har saknat tidiga mornar med 520 och sena dagar med 527:an.. BLÄ! Idag var jag tvungen att välja mellan ett par jättebröst och en papperskorg att stoppa fejjan i, haha aldrig mer säger jag bara!  Måste ju tvinga lärarna att släppa mig i tid om man inte ska behöva gå igenom denna process gång på gång på gång! Okej det är många som ska på 520 bussen vid fyra också men då behöver man inte sitta och ligga på varandraiaf! Okej överdrev en smula men man känner sig verkligen fastklämd...obehagligt..

hehe men nog om bussar och klagomål...let's talk about...det här så kallade sommarvädret och klagomål. Shit vad är det ute tidigt på mornarna nu för tiden..? 10 grader? Och det är inte ens september än! gah! Helt sjukt! Nej fyfan...så mycket för "den varmaste sommaren hittills" in my ass....kallaste snarare.. =/ På med vinterjackan snart då..som jag ändå måste köpa en ny på tal om det...illa, måste hinna fixa 4000 spänn innan kylan kommer, haha lycka till..men jag ska ju bara ha den där jackan i år, var slut förra året men det här året ska jag hinna köpa en! En boomerang dunjacka, svart xxs :) Mys! Då kommer jag inte behöva frysa alls.. :)

Aja, den dagen, det problemet, haha ;P
Nu ska jag kila, hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0